Wil jij een Apple Watch?

WesleyWesley    Beheerder
July 2015 aangepast in Apple Watch
Apple heeft dan eindelijk hun slimme horloge aangekondigd en zal begin 2015 te koop zijn. We hebben allemaal al de verschillende edities kunnen ontdekken en de prachtige bandjes kunnen bewonderen. Wil jij een Apple Watch hebben en wat lijkt jouw dan de ideale combinatie? Vertel het in deze luchtige discussie.

Mijn Apple Watch:
Apple Watch
Grootte: 42mm
Kleur: stainless steel zilver
Bandje: Zwarte sportband

http://www.appletips.nl/het-is-officieel-de-slimme-apple-watch-te-koop-vanaf-begin-2015/

Reacties

  • Ik ben een Apple liefhebber, maar geen fanboy. En met alle respect ik vind de Apple Watch niet mooi en zeker niet functioneel. De bandjes zijn daarentegen erg fraai en soms zelfs bijzonder. Maar zoals het Apple betaamt alleen voor een Apple Watch te gebruiken. Ik vindt dat ze met de Apple Watch ernstig achter de feiten aanlopen. Daarbij is het horloge niet waterdicht (vreemd bij een "Sports" uitvoering) en vind ik de Apple Watch Te duur in de markt gezet. Maar let wel dat is mijn mening...
    Een ieder ander mag vanzelfsprekend enthousiast over de Apple Watch zijn en dat respecteer ik ook.
  • Ik wil er geen. Mischien over 4 jaar, als hij platter is en echt iets toevoegd.
  • Ja, heb er al een, de Space grey 42mm sport
  • Ik heb de rosé sport met een bandje van minisinthebox. Perfect!
    En veel goedkoper dan een bandje van Apple. Rosegoudkleurig milanees bandje voor € 20,00. Kwaliteit zal niet hetzelfde zijn als van Apple, maar vooralsnog voldoet het prima.
  • WesleyWesley    Beheerder
    De Apple Watch is een fantastisch mooi product, maar helaas meer een sierraad dan echt een handig device. Het ontvangen van notificaties is fijn, maar apps zijn helaas traag en niet echt 'handig'.

    De apps van Apple zijn uitstekend, maar apps van derde laten veel links liggen. Eerlijk is eerlijk, er gebeurt maar weinig op Apple Watch app-gebied. Toch zou ik de Apple watch niet meer kunnen missen, je moet hem een doel geven in je leven. Wel kun je beter de 'goedkope' sport nemen, en misschien de volgende keer een duurdere.
  • De Apple Watch is zeer zeker een mooi product vooral het wisselen van bandjes enz is goed.

    Waar ik hem de laatste tijd voor gebruik is mijn activiteit te tracken, ook een goede functie.

    Het jammere is van Apps van derde dat die niet eerst de data pollen van de iPhone dat is waar het fout gaat. Hoewel de NOS app redelijk vlot reageert.
Log In of Registreer om te reageren.