Weergave Adobe Lightroom veranderd na downloaden Mavericks.

Hallo, nadat ik Mavericks 2 weken geleden heb gedownload is de weergave van het foto bewerkingsprogramma Adobe Lightroom veranderd. Tijdens het ontwikkelen van mijn foto's kan ik geen kleuren meer zien bij de aanpassingsknoppen. (bijvoorbeeld kleurtemperatuur of aanpassing van de kleurtonen). Hierdoor zag je ook letterlijk bij de knoppen wat je deed; handig. Want nu moet ik alles op de "tast" doen zeg maar en goed naar de foto kijken wat er veranderd. Is het een kwestie van opnieuw installeren? Misschien het probleem bij Adobe aankaarten? (ga ik overigens alsnog ook doen).
Ik hoop gaarne op een reactie. Bij voorbaat dank!
Mvg, Enith

Reacties

  • Ik heb enkele maanden geleden Mavericks geinstalleerd en geen verschil gemerkt.
    Ik zou je dus aanraden om Lightroom opnieuw te installeren alvorens bij Adobe te klagen.

    Je maakt best wel een backup van de Foto-bibliotheek en van de Lightroom-catalogus, mocht je Time Machine niet gebruiken maar ook daar heb ik nog nooit problemen ondervonden bij een upgrade...
    Succes ermee
  • Heb ook geen problemen met LR. Had wel eerst HHD geformatteerd om Mavericks erachter te installeren en alles daarna met Time-Machine er terug op te zetten. Alles proper geïnstalleerd dus... Werkt prima.
    Herinstallatie van LR zou wel eens kunnen het probleem verhelpen , na back-up bibliotheek natuurlijk...
Log In of Registreer om te reageren.