Reboot loop IOS 7.1.2

August 2014 aangepast in Hardware problemen
Euthanasie gepleegd op mijn Ipad 2, voor eeuwig afscheid van genomen.

Ernstig, Apple allergie. Ontstaat als Ipad 2 na update IOS 7.1.2. software in een constante staat van reboot beland. Genius Bar van Apple in Haarlem zegt dat update iets in de hardware aanspreekt waardoor dit gebeurt, dus is het een hardware probleem en dus niet hun verantwoordelijkheid. Helpdesk zegt van niets te weten (gek want in de update 7.1.1. was juist een fix aangebracht voor dit probleem.

Volgens Apple is de Ipad patient terminaal en kan slechts tegen forse betaling worden vervangen. Ik heb hem dus maar een laatste rustplaats gegeven. Begrijp nu wel waarom ze zo sterk marktaandeel verliezen.

Gelukkig is er tegenwoordig een mooi (misschien wel beter) alternatief, Samsung heeft er een nieuwe klant bij. Of heeft iemand een oplossing: normale reset, dfu reset, downgrading, jailbrake etc. Levert allemaal geen resultaat op.

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    August 2014 aangepast
    Als na een harde reset een herstel met iTunes in DFU mode niet lukt is er écht een serieus probleem vrees ik. In dat geval zou je garantie kunnen claimen bij de winkel waar je de iPad 2 gekocht hebt.
Log In of Registreer om te reageren.