29 maart 2012

Apple’s nieuwe optie: iSore

1 min leestijd

Volgens onderzoek beschadigen 74% van de iPhone-bezitters hun apparaten binnen de eerste 12 maanden na aankoop. Gezien de hoge prijzen van Apple, kan dit een psychologisch trauma veroorzaken. iSore lost dit probleem eenvoudig op. Zodra je deze nieuwe optie toevoegt aan je bestelling zal je merken zodra je de doos opent van je nieuwe Apple product er al beschadiging aanwezig is.

Hierdoor moet je je geen zorgen maken over eventuele krassen die door het veelvuldige gebruik tevoorschijn komen. De beschadiging van het Apple product gaat veel verder dan een simpele val op de stoep of in een toilet. Volgens Apple zal je product het slachtoffer zijn van een brander, wasmachine, Mack truck, Skydiving of één van de andere honderd schadelijke omstandigheden.

Extra opties kunnen afgesloten worden zoals maandelijkse schade toebrengen of AppleCare. Deze laatste optie dient voor het geval dat je het gekochte Apple-product wilt herstellen van de schade, onmiddellijk kun je Apple raadplegen om je apparaat weer voldoende schade aan te brengen zodat je er psychologisch niet onderdoor zult geraken.

info
Auteur Wesley Fabry
Datum29/03/2012 19:55
Categorie
Feedback Probleem melden
Delen 𝕏

Reacties

Laat een reactie achter



Download gratis de appletips app
voor iPhone en iPad in de App Store