OS X: iTunes Store, problemen met weergave van recente content
Via de standaard muziek applicatie 'iTunes' is het mogelijk om de iTunes Store te bezoeken en content aan te kopen. In sommige gevallen kan het voorkomen dat de inhoud van de iTunes Store niet wil updaten en deze voortdurend dezelfde content laat zien.
Zo worden bijvoorbeeld de uitgelichte pagina's van de home-pagine, muziek, film, app store, hitlijsten, enzovoorts niet meer ververst. Je kan dan de toetscombinatie cmd⌘ + R gebruiken om de iTunes Store te opnieuw te laden (refreshen). Wanneer het probleem hierna nog niet verholpen is dien je de onderstaande stappen uit te voeren:
• Open iTunes
• Navigeer naar de menubalk en selecteer iTunes
• Klik hier op 'Voorkeuren'
• Open het tabblad 'Geavanceerd'
Klik hier op de knop 'Stel iTunes-store cache opnieuw in' om de cache van de iTunes Store te herstellen. De store wordt opnieuw opgebouwd en laat weer de recente content zien.
Auteur | Wesley Fabry | |
Datum | 19/10/2013 09:00 | |
Categorie | macOS | |
Reacties