The Future of TV is Apps
Apple's eerste reclamespotje van 2016 is voor de Apple TV. Apple wil in de krachtige animatie aantonen dat de toekomst van de televisie meer is dan TV zenders, door het wijde aanbod van Apps wil Apple aantonen dat er veel meer mogelijkheden zijn.
Bekijk onderstaande video om de commercial te bekijken over de mogelijkheden van de Apple TV. The Future of TV is Apps!
Auteur | Quinten | |
Bijgewerkt | 22/01/2016 16:23 | |
Categorie | Apple TV | |
Reacties
De leeftijdsgroep tussen 19 en 35 jaar keek in 2007 nog gemiddeld 151 minuten per dag naar televisie, maar vijf jaar later is dat al gezakt tot 143 minuten. Jongeren kijken minder naar de traditionele tv-zenders en zoeken hun favoriete series en films steeds vaker op het internet.
de tv-wereld moet dringend loskomen van het tv-scherm, de mediagebruiker die zijn ‘content’ wil bekijken op het toestel en het tijdstip dat hem het beste uitkomt.
.