iOS: (Error 1004) Niet mogelijk om content te downloaden in de App en iTunes Store
Verschillende iOS gebruikers hebben last van de foutmelding 1004. Wanneer je een app of een mediabestand wilt downloaden in de iOS App Store of de iTunes Store krijg je de foutmelding 1004 en een bericht dat je het later opnieuw moet proberen.
Het kan echter enige tijd duren voor je weer een bestand kunt downloaden. Wanneer je last hebt van deze foutmelding dan kun je onderstaande stappen volgen om het probleem sneller op te lossen.
• Log je Apple ID uit in de App Store
• Dit doe je via Instellingen ▸ Store ▸ Apple ID ▸ Log uit
• Log hierna opnieuw in met je Apple ID
Wanneer bovenstaande procedure het probleem niet oplost kun je onderstaande stappen nog proberen.
• Herstel de netwerkinstellingen van je iDevice. Dit doe je via: Instellingen ▸ Algemeen ▸ Stel opnieuw in ▸ Herstel netwerkinstellingen
• Als laatste kun je de Safari cache legen, dit doe je met behulp van: Instellingen ▸ Safari ▸ Wis cookies en gegevens. Herstart hierna je iPhone, iPad of iPod Touch
Meer tips over App Store kun je hier terugvinden.
Auteur | Wesley Fabry | |
Datum | 16/04/2013 09:30 | |
Categorie | iOS | |
Een reactie toevoegen:
Er zijn nog geen reacties op dit bericht!