Overslaan en ga naar inhoud

Let op! Geld lenen kost geld

Ontvang 6 maanden gratis Apple Music en 3 maanden gratis Apple TV+

Ontdek muziek die speciaal voor jou is uitgekozen, check wereldwijd hitlijsten en luister naar de favoriete nummers van je vrienden. Geniet altijd en overal van de beste sounds. Ontvang nu 6 maanden gratis Apple Music bij aanschaf van je nieuwe iPhone.

Bekijk hier alle voorwaarden.

Bij aankoop van een iPhone bij Vodafone ontvang je nu 3 maanden gratis Apple TV+. De Apple TV-app staat standaard geinstalleerd op je telefoon en geeft je toegang tot de leukste films en series. Geniet van volop entertainment op je nieuwe telefoon, waar je ook bent.

Bekijk hier alle voorwaarden.

iPhone 14 Pro kopen bij Vodafone

  • Nieuwe A16 Bionic Chip
  • Vernieuwd design met Dynamic Island
  • Maakt extreem goede foto's

Apple heeft in 2022 de iPhone 14 serie uitgebracht met opnieuw de iPhone 14 Pro als topmodel. Dit is de opvolger van de iPhone 13 Pro uit de succesvolle iPhone 13 serie. Voorzien van nog betere camera's, het beste beeldscherm, een nieuwe vormgeving en natuurlijk weer een accu waar je de hele dag mee doorkomt. 

Lees hier alle uitgebreide informatie over de iPhone 14 Pro

iPhone 14 Pro: dit is er nieuw

Vernieuwd design

De iPhone 14 Pro heeft een make-over gekregen. De notch is weg, de selfiecamera zit voor het eerst in een zwart balkje (Dynamic island) vooraan. Dankzij het verbeterede Pro Motion display kan het beeldscherm ook altijd aanblijven. 

De beste beelden ooit

De iPhone 14 Pro is samen met de iPhone 14 Pro Max de eerste iPhone met een 48 MP hoofdcamera. Deze camera's zijn staat om de kleinste details op op te nemen en zorgen voor de beste foto's en video's op een iPhone ooit.

Geniet van snelheid

De iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max zijn de enige twee telefoons met de A16 Bionic Chip. Dit is de nieuwste processor van Apple. Opnieuw ongelofelijk snel, krachtig en extra zuinig. 

iPhone 14 Pro design: dag notch!

iPhone 13 strak design

Sinds de iPhone X uit 2017 hebben de meeste iPhones een inkeping bovenin gekregen, ook wel de notch genoemd. De iPhone 14 Pro is de eerste iPhone die nu meer schermruimte bovenin heeft gekregen. 

Ook het beeldscherm heeft een belangrijke upgrade gekregen. De variabele refreshrate zorgt nu niet alleen voor ongelofelijk soepele beelden, maar ook voor een extreem lage refreshrate. Hiermee heeft de iPhone 14 Pro een always on display gekregen.

De iPhone 14 Pro is weer van premium materialen gemaakt. De behuizing bestaat uit onder meer roestvrijstaal en dankzij het Ceramic Shield is het beeldscherm opnieuw nog beter bestand tegen krassen en valschade.

Kleuren van iPhone 14 Pro

Ieder jaar verandert Apple het kleurenpalet van de iPhone. De iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max komen dit jaar in de kleuren zwart, zilver, goud en paars.

iPhone 14 Pro camera: grote stap vooruit

De iPhone 14 Pro maakt een enorme stap vooruit met de camera's en is hiermee de beste keuze voor iedereen die graag serieus aan de slag gaat met fotografie en film. 

De iPhone 14 Pro heeft namelijk dezelfde camera setup als de vorige Pro-modellen, maar dan met een hoofdcamera die tot 4x meer megapixels heeft, namelijk 48 megapixel!. De ultragroothoekcamera en zoomcamera hebben een sensor van 12 megapixel.

Wat dit betekent? Camera's die in werkelijk iedere situatie goede foto's kunnen maken. Binnen of buiten, bij slecht weer of juist erg veel zon, van een sportwedstrijd tot een wijds landschap; de beste foto's maak je met de iPhone 14 Pro telefoons. 

Scherpe selfies
De iPhone 14 Pro heeft ook voor het eerst een autofocusfunctie voor de selfiecamera aan de voorkant. Niet alleen maakt dit je zelfportretten een stukje beter, ook ben je zo scherper in beeld als je bijvoorbeeld aan het videobellen bent.

iPhone 13 camera - zoom, megapixels, sensor en nog meer

iPhone 14 Pro: onuitputtelijke snelheid

iPhone 13 high refresh rate beeldscherm

Voor het eerst sinds 2013 komen de standaard iPhones en de Pro modellen niet met dezelfde chip uit. De gewone iPhones krijgen de A15 Bionic chip, de iPhone 14 Pro krijgt de A16 Bionic.

Deze nieuwe chip zorgt voor de snelste ervaring op een iPhone en kan goed overweg met de extra data van de grotere lenzen. Ook wordt deze extra kracht ingezet om het snellere beeldscherm soepel aan te kunnen sturen. Tot slot heeft de iPhone 14 Pro dezelfde hoeveelheid werkgeheugen (6GB) als de gewone iPhone 14, maar werkt dit werkgeheugen net iets sneller.

Zoek je meer informatie over de iPhone 14 Pro specificaties? Die hebben we natuurlijk helemaal voor je uitgeschreven.

Lees hieronder alles over de iPhone 14 Pro specificaties

iPhone 14 verpakking

Dit zit er in de doos: precies genoeg

Als je jouw favoriete telefoon uit de iPhone 14 serie bestelt, ontvang je een doos zonder oordopjes en met alleen een usb-laadkabel. Apple streeft ernaar om volledig CO₂‑neutraal te zijn in 2030. Het merk werkt zoveel mogelijk met gerecyclede en hernieuwbare materialen voor zowel producten als verpakkingen. Met die gedachte gaat Apple ervanuit dat iPhone liefhebbers zelf nog accessoires in hun bezit hebben die goed hergebruikt kunnen worden. 

Wordt de iPhone 14 Pro jouw nieuwe telefoon?

Ga je aan de haal met de iPhone 14 Pro, of wordt het toch een iPhone 14, iPhone 14 Plus of iPhone 14 Pro Max? Of ben je nieuwsgierig naar de andere modellen binnen de iPhone 14 serie? Bekijk de seriepagina's of lees alles in ons overzicht van alle verschillen:

iPhone 14 vergelijken

Veelgestelde vragen over de iPhone 14

De iPhone 14 telefoons bestel je met een voordelig abonnement bij Vodafone. 
iPhone 14: Vanaf € 936
iPhone 14 Plus: Vanaf € 1080
iPhone 14 Pro: Vanaf € 1224
iPhone 14 Pro Max: Vanaf € 1344

Bekijk alle iPhones die te koop zijn bij Vodafone


De iPhone 14 telefoons zijn te pre-orderen vanaf 9 september om 14:00. De iPhone 14, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max zijn leverbaar vanaf 16 september. De iPhone 14 Plus is leverbaar vanaf 7 oktober. Vanwege de grote belangstelling kan het gebeuren dat een iPhone 14 een langere levertijd krijgt. Mocht dit het geval zijn, dan lees je er alles over op onze pagina met actuele levertijden.

De iPhone 14 wordt geleverd met een usb naar Lightning (oplaad)kabel en een Quick Start Guide. Heb je nog een adapter nodig? Die bestel je eenvoudig mee zodra je een iPhone 14 bij Vodafone koopt.


Jazeker! Alle iPhone 14 telefoons hebben 5G. Om 5G te kunnen gebruiken, heb je drie dingen nodig: het 5G-netwerk, een 5G-abonnement en een 5G-toestel. Al onze abonnementen hebben standaard 5G, dus nieuwe en bestaande klanten mét een iPhone 14 toestel gebruiken nu automatisch 5G. Lees hier alles over 5G.

 

 

De 14 en de 14 Pro hebben een handzaam scherm van 6,1 inch. Dit formaat ligt fijn in de hand en past in de meeste broekzakken nog wel. Wil je een groter scherm? Dan zijn er de iPhone 14 Plus en iPhone 14 Pro Max met een schermformaat van 6,7 inch.

Denk je niet in inches? Logisch! Daarom ook even in cm’s:

 

iPhone 14 /14 Pro (6,1 inch): 15,40 cm met schermformaat 14,67 x 7,15 cm

iPhone 14 Plus / iPhone 14 Pro Max (6,7 inch): 16,96 cm met schermformaat 16,08 x 7,81 cm


De iPhone 14 varieert van ruime opslag tot een mega intern geheugen voor al je apps, foto’s, video’s, games en films. Bij iPhone 14 en 14 Pro-versies heb je keuze uit 128 GB, 256 GB of 512 GB. Wil jij echt absoluut nooit meer iets hoeven te verwijderen qua apps, foto of video? De iPhone 14 Pro en Pro Max hebben de mogelijkheid om voor maar liefst 1 TB (1024 GB) opslag te gaan. Succes met die ooit vol te krijgen! 

 

De iPhone 14 telefoons zijn zeer goed bestand tegen water en stof. Ze hebben allemaal een IP68-certificering, waarbij de toestellen tot 30 minuten waterbestendig zijn bij een diepte tot 6 meter. 


Voor het eerst in lange tijd maakt Apple weer onderscheid tussen de standaard iPhones en de Pro-versies. De iPhone 14 en iPhone 14 Plus hebben de A15 Bionic Chip, de iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max hebben de A16 Bionic Chip. Geen zorgen! Ook de standaard iPhone 14 toestellen zijn bijzonder soepel in gebruik en kunnen de komende jaren met gemak alle apps en games zonder enige hapering aan. 

Beide iPhones hebben overigens nu net zoveel werkgeheugen gekregen: 6 GB. Beide telefoons zijn hiermee bijzonder snel, stabiel en betrouwbaar.


Net als bij voorgaande modellen kun je bij iPhone 14 gebruikmaken van de dual-sim functie. Oftewel, je kan twee  telefoonnummers gebruiken op één toestel. Handig als je voor zakelijk en privé ander telefoonnummer gebruikt.

Lees hoe het werkt en welke toestellen nog meer dual-sim hebben.


Je kunt de iPhone 14-modellen ook bestellen met eSIM: een digitale simkaart. Je hebt dan geen gewone simkaart meer nodig om te bellen of internetten, want deze is al ingebouwd in je telefoon. Met eSIM schakel je eenvoudig tussen twee telefoonnummers, heb je geen geklooi meer met het wisselen van plastic simkaarten én… het is ook nog beter voor het milieu. Win-win!

 

De iPhone 14-serie wordt standaard geleverd met iOS 16. Dit is het nieuwste besturingssysteem van Apple voor de iPhones en zit weer boordevol nieuwe functies. Je leest er alles over in ons iOS 16 overzicht.

Veelgestelde vragen

Als je graag onbeperkt wilt bellen en sms’en zonder extra kosten, ga dan voor een Red abonnement. Wil je vooral bereikbaar zijn, dan is een voordelig Start abonnement perfect voor jou.

Vergelijk onze abonnementen

Je sluit een nieuwe abonnement af voor 1 of 2 jaar, als je contractsperiode voorbij is kun maandelijks opzeggen. Echter, als je je abonnement opzegt voordat je contract is afgelopen, dan berekenen we een afkoopsom. Je betaalt dan de resterende maanden van je abonnement in één keer af.

Wil je Red Together voor een extra persoon aanvragen? Dat kan! Dit heet Red Together Extra.

De beheerder die een Red Together abonnement afgesloten heeft, vraagt de simkaart aan via de My Vodafone app. Dat kan ook met nummberbehoud.

Ben je al klant bij Vodafone? Dan koppelt de beheerder een extra groepslid in de My Vodafone app. Dit kan zónder aansluitkosten en is maandelijks opzegbaar. 

Wil je in één keer een Red Together abonnement aanvragen voor meerdere personen? Kies dan bij het afsluiten van je abonnement (Sim Only of met een telefoon) voor Red Together en voeg je extra groepsleden toe bij Red Together Extra.

Heb je vragen, bel ons dan op dit nummer: 0800-2266789  (Ma t/m vr: 08.00 - 20.00 uur Za: 09.00 - 20.00 uur Zo: 09.00 - 18.00 uur)

Het standaard buitenbundeltarief voor bellen is € 0,25 per minuut. Het standaard buitenbundeltarief voor data is € 2 per 200MB. 

Alle gesprekken worden afgerekend per seconde. Mobiel internet binnen je bundel rekenen we af per KB. Voor mobiel internet buiten je bundel betaal je per 200MB.

0800 en 116-nummers zijn gratis. Telefoonnummers die beginnen met 084, 085, 087, 088, 0900, 0906, 0909, 14, 18 en servicenummers vallen buiten je bundel. Hier betaal je extra kosten voor.

Bekijk hier alle tarieven en voorwaarden.

Zodra je 80% van je databundel of belbundel hebt verbruikt, sturen wij je een sms’je ter informatie. Is je databundel helemaal op? Dan krijg je nog een sms.

Wil je meer data? Of ga je op reis en wil je meer mogelijkheden? Dan pas je je abonnement en bundel in de meeste situaties eenvoudig aan via My Vodafone, ook als je contract nog loopt.

Je kunt kiezen uit een 3-in-1 simkaart of eSIM. De 3-in-1 simkaart past in alle telefoons. Deze bevat een normale, een micro- en een nano-simkaart in één. Je drukt de simkaart die in jouw toestel past heel makkelijk uit de plastic kaart. eSIM wordt alleen door de nieuwste smartphones ondersteund.

Een losse telefoon koop je bij een Vodafone-winkel bij jou in de buurt. Wil je telefonisch een toestel bestellen? Bel dan 0800-0560.

Jazeker! Met de Vodafone Inruildeals kan je je oude toestel inruilen. Benieuwd wat jouw toestel nog waard is? Check hier de waarde of kom naar de winkel. Als je een back-up hebt gemaakt van je telefoon en deze naar de fabrieksinstellingen hebt gezet, kan je 'm direct achterlaten en maken we het meteen in orde.

Je betaalt je maandelijkse bundel en je vaste toestelkosten altijd vooraf via automatische incasso. Maak je extra kosten? Dan tellen we die op bij de kosten voor je bundel en je toestelkosten voor de komende maand.

Je abonnement start zodra je je simkaart activeert of zodra je nummer is overgezet na een aanvraag nummerbehoud. Vanaf dan start je contract en begint de maandelijkse automatische incasso. Aan het einde van je contractperiode wordt je abonnement automatisch iedere maand met 30 dagen verlengd. Je kunt je abonnement dan maandelijks opzeggen. Je stopt aan het einde van je contractperiode automatisch met betalen voor je toestel. Je betaalt dan alleen nog voor je abonnement.

Hoe zeg ik mijn abonnement op? We willen graag samen met je verder. Wil je toch opzeggen? Zoek in My Vodafone of de My Vodafone App de einddatum van je contract op. Daarna zeg je je abonnement online op.

Meer informatie over opzeggen

Als je een nieuw abonnement neemt met nieuw nummer dan gaat je abonnement in als je de simkaart ontvangt.

Als je overstapt vanaf een andere provider en je neemt je nummer mee, dan gaat deze pas in als je contract bij je oude provider is afgelopen. Wij regelen de overstap en het opzeggen van je huidige abonnement voor je. Je huidige provider laat ons weten wanneer je contract afloopt. Je hoeft daar zelf niets voor te doen. Je krijgt dan al wel je simkaart en eventueel een nieuw toestel. 

Je krijgt van ons een wettelijke garantie van twee jaar op je aankopen in onze shop.

Daarnaast heb je het recht om tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling het product te retourneren. De bestelling dient aangetekend aan ons te worden teruggezonden, deze kosten zijn voor jou. Ook eventuele gebruikskosten voor bellen, internetten en sms’en binnen de zichttermijn / bedenktijd van 14 dagen worden in rekening gebracht. Bekijk hier het retourformulier of lees meer over retourneren

Heb je vragen over ons leverings-, retour-, betaal-, garantie-, en/of klachtafhandelingsbeleid. Lees dan hier alles over je bestelling.

Ja, dat kan. Wij zorgen ervoor dat jij op je huidige nummer gewoon bereikbaar blijft. En het kost je niets extra’s!

Je kunt vanaf 120 dagen voordat je huidige abonnement afloopt al nummerbehoud aanvragen. En je bepaalt zelf het moment waarop je nummer wordt omgezet, tot maximaal 90 dagen nadat je nieuwe contract is ingegaan. Heb jij nu prepaid? Ook dan kan je telefoonnummer worden behouden. 

Nummerbehoud vraag je aan tijdens het bestellen. Vul je telefoonnummer of klantnummer in en wij doen de rest. Let op: nummerbehoud werkt alleen voor Nederlandse nummers.

Sinds 1 januari 2013 wordt er door de overheid thuiskopieheffing geheven op Smartphones en tablets. De reden hiervoor is dat deze apparaten als opslag kunnen dienen voor kopieën van muziek en films. Auteurs en artiesten worden via deze heffing gecompenseerd voor het kopiëren van muziek en films voor privégebruik. Vodafone is verplicht om Thuiskopieheffing af te dragen over alle verkochte mobiele telefoons met opslagcapaciteit.

Je ontvangt iedere maand tot € 7,50 korting met Vodafone Young als je tussen de 18 en 28 jaar bent en geen klant van Ziggo bent. Deze korting loopt door tot je 30e  verjaardag, daarna vervalt deze automatisch. Je krijgt de korting op de abonnementen: Start M, Start XL, Red of Red Unlimited. De korting geldt alleen niet voor Red Together (Extra). Klik hier voor meer informatie over Vodafone Young.

Een klacht over Vodafone?
Vodafone wil zijn klanten het grootst mogelijke gemak en plezier laten ervaren op het gebiedvan informatie, communicatie en entertainment. Is er toch iets misgegaan in onzedienstverlening? We zijn ons zeer bewust van onze verantwoordelijkheid. We willen graag weten waarin onze dienstverlening niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Vodafoneneemt iedere klacht uiterst serieus en wil deze naar tevredenheid behandelen.


Hoe dien je een klacht in bij Vodafone?

Klachten geven ons de kans om onze dienstverlening te verbeteren. Heb je een klacht? Dan horen we dat graag. Je kunt ons bellen vanaf je Vodafone aansluiting op 1201 of 0800 – 0094. Ben je niet in de gelegenheid om ons te bellen? Dan verzoeken we je het contactformulier te gebruiken via www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/. Een van onze medewerkers neemt dan contact met je op.


Wat doet Vodafone met je klacht?
Vodafone wil je klacht graag naar tevredenheid behandelen. Vodafone doet haar best om binnen 10 werkdagen op jouw klacht te reageren. Mocht het Vodafone niet lukken om binnen 10 werkdagen te reageren, dan laat Vodafone jou dit weten, ook wanneer Vodafone verwacht wel inhoudelijk op jouw klacht te kunnen reageren


Wat kun je doen als je het niet eens bent met de door Vodafone geboden oplossing?
Vodafone neemt je klacht uiterst serieus en we willen deze naar tevredenheid behandelen. Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent met de geboden oplossing voor de klacht. Wat kun je doen als we er onderling toch niet uit komen? Dan heb je het recht om de klacht binnen 12 maanden voor te leggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatiediensten (postbus 90600, 2509 LP, Den Haag). De Geschillencommissie is onafhankelijk, onpartijdig en geeft consumenten eengoedkope, snelle en laagdrempelige mogelijkheid om geschillen op te lossen. Lees hiermeer over op de website van de Geschillencommissie: www.degeschillencommissie.nl.

De Geschillencommissie doet schriftelijk uitspraak. De uitspraak van de Geschillencommissie ontvang je per post en deze geldt voor beide partijen. De uitspraak moet altijd worden nagekomen en je kunt hiertegen niet in hoger beroep gaan. Ben je het toch niet eens met de uitspraak van de Geschillencommissie? Dan kun je de uitspraak voorleggen aan de rechter. Soms vindt de rechter dat de procedure van de Geschillencommissie niet eerlijk (redelijk en/of billijk) is geweest.

Let op, je kunt niet met je klacht naar de Geschillencommissie voordat je jouw klacht bij Vodafone kenbaar hebt gemaakt. De Geschillencommissie zal jouw klacht anders niet in behandeling nemen. Mocht je geen tijdige reactie van Vodafone hebben ontvangen, dan geldt dat je binnen 12 maanden nadat Vodafone had moeten reageren, jouw klacht kunt indienen bij de Geschillencommissie. Wil je liever jouw klacht aan de rechter voorleggen in plaats van de Geschillencommissie, dan kan dat uiteraard. Op de website van de Geschillencommissie staat verder uitgelegd hoe deze geschillenprocedure werkt, kijk op www.degeschillencommissie.nl.