19 oktober 2013

OS X: iTunes Store, problemen met weergave van recente content

1 min leestijd

ITunes_11_LogoVia de standaard muziek applicatie 'iTunes' is het mogelijk om de iTunes Store te bezoeken en content aan te kopen. In sommige gevallen kan het voorkomen dat de inhoud van de iTunes Store niet wil updaten en deze voortdurend dezelfde content laat zien.

Zo worden bijvoorbeeld de uitgelichte pagina's van de home-pagine, muziek, film, app store, hitlijsten, enzovoorts niet meer ververst. Je kan dan de toetscombinatie cmd⌘ + R gebruiken om de iTunes Store te opnieuw te laden (refreshen). Wanneer het probleem hierna nog niet verholpen is dien je de onderstaande stappen uit te voeren:

• Open iTunes
• Navigeer naar de menubalk en selecteer iTunes
• Klik hier op 'Voorkeuren'
• Open het tabblad 'Geavanceerd'

itunescache

Klik hier op de knop 'Stel iTunes-store cache opnieuw in' om de cache van de iTunes Store te herstellen. De store wordt opnieuw opgebouwd en laat weer de recente content zien.

info
Auteur Wesley Fabry
Datum19/10/2013 09:00
Categorie macOS
Feedback Probleem melden
Delen 𝕏
  1 reactie

Reacties

Laat een reactie achter



Wil je appletips meldingen ontvangen?

Je kunt zelf aangeven over welke onderwerpen je medlingen wilt ontvangen en natuurlijk kun je deze ook weer uitschakelen.

Nadat je op akkoord klikt zal je webbrowser vragen of je akkoord gaat met het ontvangen van pushberichten.


AKKOORD    NEE BEDANKT
Download gratis de appletips app
voor iPhone en iPad in de App Store