21 december 2021

Feedback insturen over Apple producten, diensten en software

2 min leestijd
Feedback insturen over Apple producten, diensten en software
iOS
2 min leestijd

De producten van Apple zijn kwalitatief erg goed, over alles wordt nagedacht en hetzelfde is ook het geval voor de software. Toch kan Apple ook steken laten vallen, problemen met soft- of hardware zijn zeker geen uitzondering.

Als je over iets niet tevreden bent dan kun je feedback geven via een speciale pagina op de Apple-website. Zo kun je algemene problemen, kritiek of tips melden. Uiteraard kun je hier ook suggesties indienen voor de producten en software van Apple.

Zo breng je Apple op de hoogte van jouw feedback

  • Open apple.com/feedback/ in een browser
  • Kies een product, app, software of dienst
  • Vul je gegevens in
  • Kies een onderwerp en vul je mening in
  • Beantwoordt nog wat vragen
  • Verstuur dit vervolgens via de knop 'Submit Feedback'

apple feedback

Houd er wel rekening mee dat Apple je waarschijnlijk niet zal contacteren na het indienen van je feedback, wel wordt alles gelezen en bij de desbetreffende afdeling aangeboden.

Melden van algemene problemen

De feedback-pagina van Apple is alleen bedoeld om algemene problemen en bugs te melden. Dit kan voor software zijn, apps, maar ook hardwarematige bijzonderheden.

Feedback is dus niet hetzelfde als hulp. Heb je problemen met een Apple product, scherm stuk, camera werkt niet meer, etc., dan moet je Apple Support raadplegen. Contact kun je dan zoeken via deze webpagina van Apple.

ook interessant
Uitleg over AppleCare+ en wat de kosten zijn van een reparatie
Uitleg over AppleCare+ en wat de kosten zijn van een reparatie

In dit artikel leggen we alles uit voer AppleCare+ en wat de kosten zijn van een reparatie van je iPhone, iPad, Mac of Apple Watch.

info
Auteur Wesley Fabry
Bijgewerkt21/12/2021 09:32
Categorie Apple
Feedback Probleem melden
Delen đť•Ź

Reacties

  • Jimmy
    14 mei 2016 om 15:30

    Dit roep ik al jaren op de diverse fora; ipv op een forum je ongenoegen kenbaar maken, stuur het als feedback. Goeie tip, en ik hoop dat veel mensen dit (blijven) doen.

  • escom
    14 mei 2016 om 16:55

    Bestaat deze pagina ook in het Nederlands ? Als ik rechtsonder “United States” wijzig in “Belgie” , dan krijg ik een andere pagina van Apple te zien maar geen feedbackpagina.

  • Wesley Fabry
    14 mei 2016 om 16:57

    De feedback pagina is alleen in het Engels te gebruiken/bezoeken

  • escom
    14 mei 2016 om 17:45

    Bestaat deze feedbackpagina ook in het Nederlands ? Als ik rechtsonderaan “United States” wijzig in “Belgie” dan kom ik op en heel andere pagina.

  • YellowRoar
    4 augustus 2016 om 16:59

    Hoe kan je die stomme zwabberkolom stil zitten en/of magnetisch maken? ?
    Als ik in #Mail alleen al naar mijn M.Mouse kijk begint die kol. met mailtjes al zéér irritant en ongewenst te zwabberen!??? Absolute #minkukel van #Mail #apple!!??

  • Judith
    13 maart 2020 om 21:19

    Ik begin zwaar geĂŻrriteerd te raken over Apple, sterker nog: ben er klaar mee!. Ze kloppen mensen veel geld uit de zak voor een apparaat wat maar een paar jaar meegaat en vervolgens krijg je updates die deze aanschaf (vroeg of laat= binnen 3/4 jaar) niet meer trekt! en je daardoor gedwongen wordt een nieuw apparaat te kopen.
    Sinds de update van Catalina ben ik Ă©cht niet meer te spreken over Apple! Programma’s die uitgeschakeld worden (zonder mijn toestemming omdat deze ‘ineens’ worden aangemerkt als ‘maleware’. Numbers die een eenvoudige optelsom niet meer voor elkaar krijgt en dan nog niet te spreken over programma’s die mij geld hebben gekost en die niet ’32bits zijn’ en het niet meer doen waar Apple gĂ©Ă©n verantwoordelijkheid voor neemt, want die programma’s moeten maar updaten!
    Ronduit schandalig en geldklopperij van de hoogste plank!
    (en dan heb ik het nog niet gehad over milieuvervuiling en Kinderarbeid! wat ze in de hand werken!)

  • Gerard Westenburg
    10 mei 2021 om 13:33

    Heb recent een nieuwe iPhone aangeschaft. Bij levering zat , naast de telefoon, alleen een kabel om op te laden, maar geen stekker. De nieuwe kabel past niet meer op de oude stekker, want ze hebben de stekkers veranderd. Daarom moet ik nu naast de al zeer hoge kosten van de nieuwe iPhone ook nog een nieuwe stekker gaan kopen, omdat Apple te zuinig is om dat mee te sturen.
    Het gaat wel bergafwaarts met de dienstverlening van Apple!

  • Lambertus
    21 december 2021 om 15:46

    Hr. Westenburg, ik ben het met u eens dat de producten van Apple (te) duur zijn. Maar u had van tevoren kunnen weten dat het nieuwe snoer niet meer op de stekker paste. Stond in alle reviews en internet sites. Daarnaast stond het u vrij om een ander, goedkoper merk te kopen. Ik kan niet beoordelen of dat nu aan de karige dienstverlening ligt. Wel lijkt het knullig van dat snoer.

  • Philip
    21 december 2021 om 20:36

    @Judit, blijkbaar heb je dan toch een heel andere ervaring dan ik. In mijn gezin draaien nog Macs van bijna 7 jaar oud de meest recente macOS zonder problemen … in de Windows wereld kan je zelfs op heel wat PC’s die dit jaar nog verkocht werden Windows 11 niet draaien …

Een reactie toevoegen:

Ik ga akkoord dat deze gegevens worden opgeslagen [privacy]



Download gratis de appletips app
voor iPhone en iPad in de App Store