13 november 2017

Wifi problemen oplossen op een iPhone of iPad

2 min leestijd
Wifi problemen oplossen op een iPhone of iPad
iOS
2 min leestijd

Het kan wel eens voorkomen dat je problemen ervaart met je wifi (draadloze) verbindingen. Het netwerk werkt niet goed, valt weg of in het ergste geval kun je helemaal geen verbinding tot stand brengen.

Dan is het raadzaam om de wifi problemen op te lossen met onderstaande tips, als eerste moet je de modem van je internet-verbinding even loskoppelen van het stroomnetwerk. Wacht enige momenten en sluit deze vervolgens weer aan. Herstart daarna je iPhone, iPad of iPod Toch dan eens geforceerd, klik hier hoe je dit moet doen.

Wifi problemen oplossen door netwerk te vergeten

Mocht bovenstaande niet helpen kun je het beste je netwerk vergeten en opnieuw verbinden, dit kan via:
• Ga naar 'Instellingen'
• Kies voor 'Wifi'
• Tik naast jouw wifi netwerk op de i-knop
• Selecteer op de nieuwe pagina 'Vergeet dit netwerk'
• Bevestig door op 'Vergeet te tikken'
• Herstart je iDevice en maak opnieuw verbinding met het netwerk

wifi problemen oplossen op een iPhone of iPad

iOS Netwerkinstellingen herstellen

Mocht bovenstaande oplossingen niet helpen dan kun je het beste de netwerkinstellingen herstellen op je iPhone, iPad of iPod Touch. Ga hiervoor naar Instellingen ▸ Algemeen ▸ Stel opnieuw in ▸ tik hier op 'Herstel netwerkinstellingen' om de netwerkinstellingen te herstellen. Zodra dit voltooid is dien je opnieuw verbinding te maken met je wifi netwerk.

Wanneer tot overmaat van ramp bovenstaande niet helpen dan kun je het best je internet-provider benaderen. Misschien dat er zich problemen voordoen met jouw modem of internet instellingen van je provider.

ook interessant
Problemen met AirDrop oplossen op een iPhone, iPad en Mac
Problemen met AirDrop oplossen op een iPhone, iPad en Mac

Heb je problemen met AirDrop dan kun je deze oplossen, zo kun je weer bestanden uitwisselen met iPhone, iPad en Mac.

info
Auteur Wesley Fabry
Bijgewerkt03/01/2018 11:37
Categorie iOS
Feedback Probleem melden
Delen 𝕏

Reacties

  • Chris Laarman
    9 september 2016 om 16:45

    Aanvulling:

    In de treinen van NS die voorzien zijn van wifi is het maken van de verbinding (alhans “het krijgen van een IP-adres”) doorgaans geen probleem. Ook het daaropvolgende “voor akkoord klikken” niet. Maar vervolgens blijkt die verbinding onwerkbaar traag (althans voor het doonemen van RSS-feeds).
    Dan helpt het ingeschakeld hebben van “Wi-Fi Assist” niet.

    Soms probeer ik het nog even (omdat NS bezig zou zijn met het vervangen van de access points door betere), maar meestal blijf ik in de trein uit mijn databundel trekken: dat gaat véél sneller. Dan lijkt het vaak te helpen, als ik wifi uitschakel (en de apps die “naar wifi keken” opnieuw te starten).

    Het bovenstaande werkt uiteraard niet voor apparaten zonder mobiel Internet…

  • Rui
    3 oktober 2016 om 21:11

    Beste,

    Mijn vrouw heeft een nieuwe ipad mini2 als cadeau gekregen die niet anders dan problemen heeft met de wifi, alle “oplossingen” heb Ik al geprobeerd en de nieuwe IOS versie hek Ik ook geinstaleerd zonder een vaste oplossing.
    Graag wacht Ik voor een oplossing, alvast bedankt voor uw reactie

    Ps. Deze reactie heb Ik via een Samsung tablet geplaatst.

    Mvg
    Rui

  • Wesley Fabry
    4 oktober 2016 om 8:38

    @rui wat voor problemen heb je dan precies? Het beste kun je deze vraag stellen op https://genius.appletips.nl Onze experts en leden weten misschien een oplossing…

  • Rui
    4 oktober 2016 om 20:01

    @wesley, het verbinding met wifi wordt gemaakt maar naar ong 5 min gebruiken laad nieks meer op, bvb een website, facebok of pinterest, het geeft aan dat de pagina aan het laden is maar het zet niet door.
    IK zal alsnog vragen bij de genious, nog bedankt voor je reactie en advise…

  • Niels
    17 november 2016 om 20:18

    Hoi,

    We hebben een super raar probleem thuis. De wifi van onze ipad kan opeens geen enkel wifi signaal meer ontvangen. Hoe kan dit en heeft iemand hier een oplossing voor? Ik hoop op een snelle reactie!

    M.v.g Niels

  • Wil van Oerle
    18 november 2016 om 10:22

    Ik heb een super raar probleem thuis. De wifi van mijn ipad kan opeens geen enkel wifi signaal meer ontvangen.
    Niets heb ik veranderd aan de instellingen, gisteren uitgezet en vandaag maakt hij geen verbinding meer.
    Ra, ra, hoe kan dat??????

  • Sliders
    18 november 2016 om 20:31

    Beste mensen

    Heb sinds de laatste update met mijn iPhone 6 hetzelfde probleem.
    WiFi werkt erg slecht in elk WiFi spot waar ik altijd ben. Thuis, familie overal.

    Thuis heb ik meerdere AirPort extreme staan maar alleen verbinding als ik op 5 meter of dichterbij zit.

    Heb zelf alles gewist en ben opnieuw begonnen maar dit heeft absoluut geen resultaat

    Verder alle tips via Apple al opgevolgd

    Wie kan me helpen( waarschijnlijk Apple met een nieuwe update)

    Of toch over naar Samsung?

  • Baruch
    21 november 2016 om 13:48

    Beste Slidders ik heb hetzelfde probleem een meter van mijn modem af geen probleem, maar als ik 5 meter verder ben verbinding wel en zie de netwerken van mij. Buren ook niet meer! Volgens mij is dit sinds de laatste update.

  • Fatih
    23 november 2016 om 16:33

    Ik heb precies hetzelfde probleem als sliddders en barrruch waarom reageert apple niet op onze reacties ik wil dat dit probleem snel word opgelost

  • Wesley Fabry
    23 november 2016 om 16:35

    Waarschijnlijk kun je dit oplossen door je iPhone of iPad volledig te herstellen (herstelmodus) en als nieuw in te stellen. https://www.appletips.nl/iphone-ipad-of-ipod-touch-herstellen-via-dfu-of-recovery-mode/ Mocht dat niet helpen dan kun je eventueel contact zoeken met Apple als je nog garantie hebt: http://www.apple.com/nl/support/contact/

  • paul
    1 december 2016 om 11:25

    Bekende problemen allemaal. Wifi verbindingen maken blijft gewoon een probleem met Apple. Ik kan met mijn s5 maar geen verbinding maken met openbare netwerken (althans, heel soms lukt het ineens tijdelijk wel). Mensen om mij heen krijgen met uiteenlopende merken allemaal zonder problemen verbinding, bij mij blijft ie maar zeggen dat het wachtwoord onjuist is, terwijl ik het echt goed heb ingevoerd. Vanalles geprobeerd – zoals netwerktinstellingen opnieuw instellen of harde resets. Op internet wordt dit probleem veel gemeld, maar een werkende oplossing geeft niemand. Ik verlang ook terug naar mijn Samsungtijd, toen had ik deze problemen allemaal niet.

  • Johan
    19 december 2016 om 8:59

    Het laatste nieuw modem bij de provider vragen ,vermoedelijk is het probleem dan opgelost

  • Ivan
    29 december 2016 om 14:47

    Samsung en Acer laptop geen probleem.
    Windows desktop geen probleem.
    Samsung smartphone geen probleem.
    Motorola smartphone geen probleem.
    LG smartphone geen probleem.
    IPAD AIR VALT OM DE HAVERKLAP WEG.
    Tijd voor een Samsung tablet.

  • tevin
    1 januari 2017 om 15:57

    hey had een vraag mijn wifi is de afgelopen maand een soort minder

    laten we ze eerst had ik 10 meter bereik en nu nog maar 3 , terwijl mijn macbook wel gewoon nog op 10 m bereik heeft

    wat zou ik kunnen doen

  • Wesley Fabry
    1 januari 2017 om 16:04

    @tevin daar hangen zoveel factoren van af, welke modem, provider, router, waar de zenders hangen, etc. Beste kun je dit bespreken met je provider tenzij je een Airport van Apple of andere bedrijf hebt. Dan kun je hun om raad vragen.

  • Peter Maijers
    23 januari 2017 om 21:39

    Mijn iPad2 heeft grote problemen: moet erg dichtbij een van mn accespoints of wifi-router zitten anders geen signaal, wachtwoord wordt anders gevraagd om vervolgens te melden dat het onjuist is etc. Dat was enkele maanden geleden bij de genoemde iPad2 geen probleem; prima ontvangst in hele huis.
    Alla andere devices, waaronder een iPhone, een Samsung S6, een iPad-3 blijven uitstekend werken op alle Wifi-punten. Wifi-analyzer op Samsung geeft een signaal van -70 db aan, maar de iPad kan er niet op werken!

    Alle genoemde stappen gedaan: geen verbetering.

    Je zou bijna denken dat de wifi-ontvanger in de iPad stuk is of de antenne ervan loszit of zo.

    Wat kan ik nou doen om het weer in orde te krijgen?

  • Wesley Fabry
    24 januari 2017 om 10:38

    @Peter het lijkt dan inderdaad een probleem te zijn met de iPad zelf op gebied van hardware. Vermits de rest wel goed werkt moet het haast aan de iPad liggen. Deze herstellen en als nieuw instellen (zonder reservekopie terug te zetten) kun je nog proberen. Als ie dan nog het probleem vertoond is ie helaas aan vervanging toe. https://www.appletips.nl/iphone-ipad-herstellen-itunes/

  • Mike
    27 januari 2017 om 20:05

    Hier ook een soort van gelijk probleem, maar dan altijd in het buitenland. Mijn vriendin heeft een iPhone 5s en een iPad Air 2. Ik heb een LG g4 en een Lenovo tab. Op beide androids kan ik in het hotel zonder problemen elk wifi signaal oppakken en mee verbinden. Met de beide Apple devices kunnen we wel verbinding maken maar krijg je geen internet. Dit geven de Apple devices ook aan. “geen internet” . Iemand tips

  • Wesley Fabry
    27 januari 2017 om 20:14

    @mike vreemd, wij hebben nooit last met openbare netwerken. De instellingen eens herstellen? https://www.appletips.nl/ios-instellingen-herstellen/

  • VMJ B
    23 februari 2017 om 9:42

    @ wesley F dd 24 januari.
    U zegt als laatste middel om hardnekkig wifi-probleem in de iPad op te lossen: “Ipad als nieuw instellen (zonder reservekopie terug te zetten)’. Betekent dat dan dat je alle eigen documenten, foto’s, apps, kortom alles kwijt bent? Zo ja,
    hebt u daar dan weer een oplossing voor?

  • Wesley Fabry
    23 februari 2017 om 10:13

    @VMJ dat klopt, je begint dan met een compleet ‘lege’ iPhone/iPad. Wel kun je documenten (iCloud Drive), foto’s (iCloud-fotobibliotheek, safari instellingen, contacten, etc. synchroniseren met iCloud, deze worden dan grotendeels teruggezet. Apps kun je weer downloaden vanuit je aankopen. Meer over iCloud: https://www.appletips.nl/icloud-inloggen-instellen/

  • Benjamin
    11 april 2017 om 12:33

    Sinds een maand heb ik een iPhone SE. Als ik op wifi zit dan hapert het spelen van filmpjes en muziek. Duurt heel lang voordat ze laden. Het is niet alleen bij het wifi thuis, maar ook elders waar ik op de wifi ben aangemeld. Op mijn netwerk geen problemen.

    Waar kan dit aan liggen en hoe is dit op te lossen?

    Alvast bedankt!

  • Wesley Fabry
    11 april 2017 om 13:25

    @benjamin heb je de netwerkinstellingen en instellingen al eens hersteld zoals in de tip hierboven staat omschreven? Hebben andere apparaten dezelfde problemen op deze netwerken? Volgende stap is de iPhone volledig herstellen en geen reservekopie terugzetten. Als je dan nog problemen hebt kan het misschien aan de iPhone zelf liggen.

  • erikje
    11 april 2017 om 16:18

    Hier eveneens erg instabiel wifi met ios. ( ipad 4 meest recente update)
    Alle tips geprobeert maar zonder gevolg. Apple blijft een instabiel merk voor wifi met al zijn aanpassingen. Diverse routers getest zonder verbetering.

  • Carlos
    5 mei 2017 om 22:16

    Beste mensen het ligt niet aan de provider de wifi problemen maar gewoon aan het apple device zelf waarom al die ios updates we hebben hier 4x de ipad air en een ipad 2 constant als je een wifi verbinding hebt en je raakt hem 5 minuten of korter niet aan daar komt ie weer connection lost we hebben ook 2 samsung tablets totaal geen probleem dus sorry apple is nu gewoon fck ze gaan nu gewoon de deur uit alles van apple en nooit geen apple meer wanneer u een samsung deivice heeft probeer het maar dan gaat er een wereld open ik hoop dat dit geplaatst wordt aangezien apple overal een vinger in de pap heeft ik hoop dat ik iedereen voldoende informatie hebt gegeven stap af van apple

  • Carlos
    5 mei 2017 om 22:32

    Beste jefrey werk je voor apple ?
    Ik heb al je antwoorden gelezen beter verspil je hier geen tijd aan of je moet ervoor betaald krijgen apple is qua wifi gewoon bagger al door loop je alle stappen het probleem gaat niet weg niet bij een gsm en ook niet bij een ipad en mensen door verwijzen naar de provider helpt ook niet het is gewoon het apple product zelf er zit volgens apple een soort verborgen spaarstand in de gsm of ipad zodat de accu langer mee gaat mmm ? Raar voor alle updates nergens last van een ipad 1 heeft deze problemen niet met wifi dus trek zelf je conclusie maar alles van apple gaat hier de deur uit ik ga geen jaren wachten op een oplossing voor ons nooit maar dan ook nooit een apple product meer

    M.v.g carlos

  • Elise
    28 juli 2017 om 23:17

    Hoe kan het komen dat de wifi het op mijn Ipad veel beter doet dan op mijn Iphone? Dit probleem heb ik met meerdere wifi-verbindingen, mijn Ipad houdt gewoon verbinding, terwijl mijn telefoon het netwerk meestal niet vindt, of om de halve minuut de conectie hiermee verliest. (Zowel als ik mn mb’s aan en uit heb staan).

  • Christel
    12 oktober 2017 om 21:37

    Mijn i fhone is na update niet optimaal me camara blijft zwart geen beweging in te komen wie weet raad

  • Eva
    31 oktober 2017 om 14:44

    Ik heb een probleem met mijn IPhone 6. Zodra ik mijn wifi aanzet valt de wifi bij andere apparaten in huis weg (radio, laptops etc). Gezinsleden roepen dan direct dat ik mijn wifi moet uitzetten. Zodra ik mijn wifi uitzet dan is dat probleem weer opgelost. Ik heb dit voorgelegd aan mijn netwerkbeheerder en zij zeggen dat ik dan programma’s op de achtergrond heb draaien die veel internet vragen. Het probleem ligt volgens hen niet aan de router maar aan de telefoon. ICT op mijn werk geeft aan dat dit niet aan de telefoon kan liggen. Ik heb ook niet veel apps gedownload.
    Waar kan dit dan wel aan liggen? het is niet fijn om thuis altijd mijn wifi uit te zetten..

  • ShitPad
    31 oktober 2017 om 17:26

    @ Eva
    Heeft jouw telefoon soms een vast toegewezen ip-adres?
    Als er dan een ander apparaat deze al via dhcp toegewezen geeft gekregen dan kan je dit soort problemen krijgen…

  • Eva
    2 november 2017 om 16:11

    Bedankt voor je reactie ShitPad. Ik heb het even nagevraagd bij mijn werkgever (waar ik de telefoon van heb gekregen). De telefoon heeft geen vast toegewezen IP-adres. Zou dynamisch moeten zijn. Ze zeggen ook dat dit probleem ben hen niet bekend is. Netwerkbeheerder zegt juist van wel. Van het kastje naar de muur dus ;)

  • nine
    7 november 2017 om 16:30

    hoi,
    ik heb alles geprobeert maar niks helpt ik kan bij mama op school en bij opa geen verbinding krijgen.

  • Annie
    19 november 2017 om 17:30

    Sinds een week of 3 (na een update van IOS) merk ik dat de downloadsnelheid op mijn iPhone 8 stukken langzamer is. Ook bij mijn partner (iPhone 6) is dit het geval. De downloadsnelheid blijft steken op 15 a 20 Mbit terwijl dit voorheen ca. 60 was. Wat is hier aan de hand? De wifi van de PB laptop is wel ok, dus het ligt niet aan de provider. Hoe krijg ik de wifi snelheid weer optimaal, iemand suggesties? (netwerkverb.vergeten etc is niet de oplossing)

  • Gayano
    14 december 2017 om 17:38

    2 a3 jaar geen wifi probleem voor Apple Air,maar nu wel…koop maar de nieuw versie ,he Apple?
    Nou echt niet …wat een truuk om je tot inruil te dwingen.Zo amerikaans! Bah…..

  • vi
    21 december 2017 om 11:28

    sinds de laatste update heb ik geen goede wifi verbinding meer. Ik heb nooit problemen gehad en nu ineens sinds die update wel. Alles al geprobeerd: herstel netwerkinstellingen, fabrieksinstellingen enz
    Via apple geen reactie? Jammer voor zo’n duur toestel. Indien ik geen reactie krijg stap ik over met alles naar samsung. erg teleurstellend na een update

  • Wesley Fabry
    21 december 2017 om 11:30

    Als je denkt dat door de update komt kun je ook met Apple zelf contact opnemen. Apple Support kun je op deze manier rechtstreeks benaderen: https://www.appletips.nl/apple-support-raadplegen/

  • leonard
    7 januari 2018 om 22:02

    snap er niks meer van.
    splinter nieuwe ipad pro
    splinter nieuwe iphone 8

    gisteren hotspot aan gemaakt op iphone
    verbinding kunnen maken op mij ipad.
    lekker weten te surfen op mijn werk

    1 dag later
    wel verbinding met iphone maar geen internet
    veelal geprobeert
    nergens iets te vinden op internet
    help …….

  • Roger Maartens
    29 januari 2018 om 1:39

    Tot mijn spijt moet ik hen die reageren dat het een Apple probleem is met de waardeloze WiFi verbindingen.
    Ik ben een trouw fan van Apple goodies, maar baal wel altijd als ik iedereen met Androids probleemloos bezig zie en ik zelf altijd ellende heb, ik heb een iPhone 3s, 4s 5s en 6s gehad, met ALLEMAAL DEZELFDE SHIT VERBINDING, ook kennissen die bij mij thuis komen hebben slechte en trage verbinding, terwijl de Androids bijna de straat uit kunnen lopen en nog vrolijk supersnel internet hebben…
    Het ligt gewoon aan Apple, en al die onzin van resetten, netwerkinstellingen vernieuwen heb ik, en anderen ook bij mij thuis geprobeerd, ik dus met 4 opvolgende types iPhone , helpt geen ene moer, en ik hen zelfs twee aparte WiFi netwerken waar ik op in kan loggen, ook die van de buurman, en het blijft een feit dat apples slecht bereik hebben en Samsungs, zelfs de hele oude prima bereik, dat is geen toeval meer, heb ook nog versterkers geprobeerd ( drie verschillende modellen, hielp ook niet en hen ik dus weer terug gebracht naar de winkel, er is maar één oplossing, neem een abbo met onbeperkt mb’s daar wordt je mee doodgegooid tegenwoordig, betaal een tientje meer en ke bent van het gezeik af, of koop een ( tweedehands) ouwe Samsung erbij met een Lebara kaartje erbij, en gebruik die voor de WiFi…. wel slepen maar je moet wat hè, hoop dat Apple het een keer serieus gaat nemen. Helemaal omdat hun toestellen schandalig duur zijn( iphone X €1250,- !!!!!!)

  • Berber
    6 februari 2018 om 15:28

    Hoi,

    Ik heb een iPhone 5S en sinds ongeveer een maand kan deze geen werkende verbinding meer maken met het wifi netwerk bij mij thuis (van Ziggo). Op andere plekken zoals werk heb ik wel gewoon wifi, dus dan zou je denken dat het aan het netwerk ligt, maar alle niet-apple apparaten hebben er geen probleem mee. En de iPad van mijn vriend heeft wel hetzelfde probleem als mijn iPhone… Hij doet gewoon alsof hij verbinding heeft, maar als ik iets wil doen waar ik een internet verbinding voor nodig heb gaat hij eerst heel lang proberen te laden en vervolgens schakelt hij over naar 4G.
    Ik heb alle aangeraden oplossingen als opnieuw opstarten en instellingen herstellen etc uiteraard al geprobeerd. Dit is mijn laatste hoop dat iemand mij kan helpen, anders vrees ik dat ik toch echt een nieuwe telefoon ga aanschaffen van een ander merk. Zonde, want tot een maand geleden gedurende 2 jaar geen enkel probleem gehad met hetzelfde toestel en hetzelfde netwerk! Moet toch haast wel iets met een recente update te maken hebben zou je zeggen…

    Alvast bedankt voor eventuele reacties!

  • lex
    15 juli 2018 om 22:04

    thuis met een mac book geen enkel probleem met wifi , maar met mijn iPhone se alleen problemen , ene keer gaat het goed werkt dan ongeveer 1 min , daarna moet ik de telefoon uitzetten en opnieuw aanzetten , werkt dan goed , maar zodra ik het huis uit ga en weer terug kom het zelfde verhaal , had een 5s geen enkel probleem , weet iemand wat er aan de hand is ? Router werkt goed , zodra er een vriend of kennis binnen komt heeft hij wifi ! HELP !!!!!!

  • Wesley Fabry
    15 juli 2018 om 22:13

    Het beste kunnen jullie je vragen stellen op https://genius.appletips.nl

    Onze experts en leden weten misschien een oplossing…

  • Peter
    13 april 2019 om 12:23

    Met iphone 6 van ene op andere dag dat steeds wachtwoord onjuist werd gegeven op thuis wifi. uiteindelijk tips op internet gevolgd om vast ip-adres toe te kennen, dat loste het op. Met ipad en andere iphone 6 en samsung en sony geen wachtwoord problemen op dezelfde wifi.

  • Walter Zuiderwijk
    17 mei 2020 om 17:30

    Problemen met bereik met bellen waar kan ik die plaatsen? Het heeft namelijk niks te maken met het wfi probleem

  • Wesley Fabry
    18 mei 2020 om 8:59

    Bereik problemen kun je het beste met je Mobiele provider bespreken.
    Wil je dit niet? Dan kun je het beste deze vraag stellen op https://genius.appletips.nl
    Onze experts en leden weten misschien een oplossing…

  • Siska
    8 november 2020 om 13:44

    Hallo,

    Ineens kan de ipad geen wifi meer ontvangen, via instellingen > wifi kan ik niet meer de wifi aanzetten, ook niet via andere omwegen.(vliegtuigmodus is niet ingeschakeld)

    Heb al een reset uitgeprobeerd, en alle netwerken vergeten. Hebben jullie nog een optie voordat ik de ipad terug ga zetten in fabriekinstellingen?

    (ja ondertussen is de software niet meer up to date).
    het betreft een ipad air met software versie 12.4.8

  • Wesley Fabry
    8 november 2020 om 18:01

    Dan is het toch beter de netwerkinstellingen en/of instellingen te herstellen.

  • Fleur
    9 december 2020 om 22:47

    Hoi,

    ik heb sinds gisteren middag het volgende probleem:
    mijn iphone verbind heel slecht / traag met mobiel internet. dingen zoals internet pagina’s openen gaat de ene keer wel, de andere keer niet en dan ook zeer traag.
    berichtjes sturen over messenger en whatsapp lukt al niet sinds gisteren. het rare is wel dat ik ze van andere mensen kan ontvangen.

    verder wil mijn iphone ook niet verbinden met de wifi bij mij thuis, terwijl hij dit voorheen wel perfect deed. de rest van mijn apparaten thuis zijn verbonden met de wifi, dus het probleem ligt duidelijk bij mijn telefoon.

    Heeft iemand hieromtrent een idee? ik heb al de sim er uit gehaal en terug gestoken, aan en uit gezet, netwerk vergeten, netwerkinstellingen opnieuw instellen, de router opnieuw opgestart, vliegtuigstand aan en uit en dat is het zowat wel geloof ik.

    mvg,
    Fleur

  • Eddy
    18 december 2021 om 9:35

    Om de haverklap valt de Wifi connectie van onze twee iPads weg.
    Met de Samsung smartphone en Dell en Acer laptops geen enkel probleem op net dezelfde plek.
    Dat kan toch niet aan de modem of de provider liggen ?
    Alle tips om te resetten geprobeerd, maar helaas. Waar laat Apple hier toch een (serieuse) steek vallen ?

    Eddy

  • Marc
    20 december 2022 om 17:45

    Heb alles gedaan zoals voorgesteld maar heb nog steeds geen wifi.
    Mijn andere toestellen lopen perfect op de wifi.
    Heb de laatste versie geüpdate.
    Weet niet meer wat gedaan!!!

Een reactie toevoegen:

Ik ga akkoord dat deze gegevens worden opgeslagen [privacy]



Download gratis de appletips app
voor iPhone en iPad in de App Store